چرا آلپاری در بین ایرانیان معتبر تلقی میشود؟

یکی از اولین نکاتی که درباره آلپاری گفته می‌شود، سرویس کشبک این بروکر معتبر و بین المللی است. آلپاری به ازای هر تراکنشی که کاربر انجام دهد، امتیازی را به عنوان ALP به حساب وی منظور کرده که در نهایت، تبدیل به پول نقد خواهد شد.
بروکری که در سال 1989 میلادی و در جزایر موریس آغاز به کار کرد، الان بیش از 25 سال سابقه‌ی فعالیت جهانی داشته و جز و معدود بروکرهایی است که تقریبا در تک تک نقاط دنیا، فعال است. این بروکر بیشترین تعداد ثبت‌نامی‌های متاتریدر را داشته که خود نشاندهنده‌ی برند معتبر و جهانی بروکر آلپاری است.
تنوع حساب‌های معاملاتی (شش حساب معاملاتی) نشانگر ساختار و زیرساخت قدرتمند آلپاری است. اکثر بروکرها فقط سه مدل حساب داشته که در حقیقت، حساب استاندارد آنها دارای مشتری است. اما آلپاری، شش حساب مستقل و متناسب با نیاز تریدرهای مختلف را ایجاد و ارائه کرده است. این حساب ها به شرح زیر هستند:

  • حساب نانو ام‌تی4
  • حساب استاندارد ام‌تی4
  • حساب استاندارد ام‌تی5
  • حساب ECN برای متاتریدر5
  • حساب ECN حرفه‌ای برای متاتریدر 4
  • حساب ECN برای متاتریرد 4

فعالیت 2 میلیون تریدر در این بروکری، قطعا به معنای اعتبار بالا و رضایت مشتری است. این رضایت مشتری به روش‌های مختلفی از جمله ارائه بونوس، ارائه ابزارهای معاملاتی رایگان (بیش از 250 ابزار معاملاتی)، امکان پم کردن حساب و … بدست آمده است.
رگولاتوری آلپاری توسط موسسه FSC که اعتبار بسیار بالایی دارد، ارائه شده است. تمامی فعالیت‌های آلپاری کاملا شفاف بوده و مطابق قانون است. تمامی سرورهای استفاده شده در آلپاری، بسیار قدرتمند بوده و برای کاهش ریسک ایجاد مشکل هنگام معاملات، به صورت مستقل نگهداری می‌شوند.
تریدرهایی که بروکر آلپاری را برای تجارت در فارکس انتخاب می‌کنند، خیالشان از همه چیز راحت بوده و فقط نیاز به تمرکز بر دانش خود و به کار گرفتن مهارت‌های تجارتی دارند. به همین جهت نیز آلپاری جزو بهترین بروکرهای فعال در ایران و حتی فعال در سطح جهان است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.