چرا بروکر روبو انتخاب اول بسیاری از تریدرها است

همه ی تریدرها استانداردهایی را برای بروکر مورد اعتماد خود انتخاب میکنند. این استانداردها هم جنبه ی عملیاتی و کاربردی داشته و هم جبنه ی مالی. اولین و مهمترین پارامتر انتخاب بروکر، قابل اعتماد بودن آن است. یعنی تریدرها نمی خواهند (و قطعا طبیعتا!) و دوست ندارند که سرمایه ای که سالها برای آن زحمت کشیده اند، یک شبه به فنا رفته و آن را از دست بدهند.
از طرف دیگر، نکته‌ی مهمی که در ذهن تریدرها است، مزایای فعالیت در یک بروکر است. همه ی بروکرها، زیرساخت ارتباط با بازارهای جهانی را فراهم میکنند، اما بعضی از این بروکرها، خدمات جانبی خاصی را نیز ارائه میکنند. برای مثال، بروکرهایی هستند که در هنگام افتتاح حساب، بونوس هایی را برای کاربران در نظر گرفته اند.
و یا اینکه کمیسیون و اسپرد کمی را برای معاملات در نظر گرفته اند. و یا اینکه دارایی های بیشتری را برای معامله کردن در اختیار تریدرها قرار میدهند. همه ی این مزایای جانبی، تنها در صورتی مهم است که بروکر کاملا معتبر باشد. یعنی اینکه رگولاتوری جهانی داشته باشد. اگر رگولاتوری نداشته باشد، تمامی این خدمات ممکن است روزی ناپدید شده و علاوه بر آن، سرمایه ی تریدرها نیز نیست و نابود شود.
تمام این توضیحات را بیان کردیم تا بگوییم چرا روبوفارکس جزو بهترین بروکرهای حال حاضر ایران است. همانطور که بیان شد، این بروکر نه تنها مزایایی که پیشتر گفته شد را ارائه میدهد، بلکه رگولاتوری معتبری نیز دارد. علاوه بر آن بیمه کردن حساب کاربران، جزو خدمات استثنایی این بروکر است. در همه ی کسب و کارها ممکن است مشکلاتی به صورت ناخواسته پیش آید و افرادی متضرر شوند.
در فارکس نیز ممکن است (به احتمال بسیار کم)، سرور دچار مشکل شده و یا بروز یک اخلال در زیرساخت شبکه باعث ضرر و زیان تریدرها شود. بنابراین، روبوفارکس این مسئله را در نظر گرفته و حساب کاربران را بیمه کرده است تا در صورتیکه بروز مشکلات ناخواسته باعث ضرر و زیان کاربران شود، بدون دغدغه، خسارت را از شرکت بیمه ای گرفته و به مشتریان خود پرداخت کند.
و اینگونه میتوان گفت که روبوفارکس اگر بهترین بروکر حال حاضر نباشد، یکی از بهترین بروکرهایی است که هوای مشتریان خود را دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.