بهترین بونوس فقط و فقط در روبوفارکس ارائه شده است

واریز و برداشت بدون کمیسیون

احتمالا روبوفارکس تنها بروکری است که با ایران کار می‌کند و از امکان برداشت لحظه‌ای وبمانی برخوردار است. یعنی به محض اینکه شما درخواست برداشت خود را ثبت کنید پول به حسابتان واریز می‌شوید. در برخی بروکرها برداشت تا چند روز زمان ‌می‌برد.

سرور مجازی رایگان

یکی دیگر از مزایا روبوفاکرس سرور مجازی (VPS) رایگان است. اگر شما یک حساب معاملاتی با ۳۰۰ دلار داشته باشید و هر ماه سه لات معامله کنید میتوانید همیشه از یک سرور مجازی پرسرعت رایگان بهره ببرید و از هزینه‌های ماهانه سرور مجازی خلاص شوید.

بونوس های روبوفارکس

بونوس خوش آمدگویی

برای شروع معاملاتتان در روبوفارکس احتیاج به سرمایه اولیه چندانی ندارید! چرا که روبوفارکس یک بونوس خوش آمدگویی ۳۰ دلاری برایتان در نظر گرفته است. با ده دلار واریز میتوانید این ۳۰ دلار را به عنوان اعتبار دریافت کنید. معمولا بروکرها برای برداشت سود حاصل از بونوس شرایط سختی را در نظر میگیرند که موجب می‌شود تریدرها از خیر خیلی از بونوس‌ها بگذرند. اما روبوفارکس به طرز خوشحال‌کننده و عجیبی تقریبا هیچ شرطی برای برداشت سود حاصل از این بونوس ندارد! ما هم اولش باور نمی‌کردیم! اما واقعا همینطور است. پس توصیه می‌کنیم این بونوس سی دلاری را از دست ندهید!

روبوفارکس علاوه بر بونوس خوش‌آمدگویی ۳۰ دلاری دو نوع بونوس دیگر هم ارائه می‌دهد.

بونوس 120 درصد Classic

با بونوس کلاسیک روبوفارکس شما می‌توانید تا ۱۲۰ درصد، واریز اولیه خود را افزایش دهید. یعنی اگر ۱۰۰ دلار واریز کنید در حساب متاتریدر ۱۲۰ دلار به آن اضافه خواهد شد. در نتیجه می‌توانید فرض کنید که شما ۲۲۰ دلار (۱۰۰ دلار دپازیت + ۱۲۰ دلار کردیت) دارید که می‌توانید از آن برای افزایش حجم معاملاتتان استفاده کنید. توجه داشته باشید که این بونوس غیر قابل ضرر است. یعنی در مثال قبل وقتی اکوئیتی حساب شما به ۱۲۰ دلار رسید به طور خودکار معاملات شما بسته خواهد شد و بونوس از حسابتان حذف می‌شود!

اما توجه داشته باشید که فایده این بونوس این است که شما می‌توانید سطح کال مارجین و استاپ اوت شدن خود را به صفر برسانید! این بونوس قابل برداشت هم هست. به شرطی به اندازه (بونوس/۲) لات معامله کنید! به عنوان مثال اگر ۱۲۰ دلار بونوس دریافت کرده‌اید می‌توانید با ۶۰ لات معامله این ۱۲۰ دلار را برداشت کنید.قوانین بونوس رایگان به همراه جزئیات آن در مقاله‌ی دیگری از ایران بروکر برای شما آماده شده است.

بونوس ۶۰ درصد Profit Share

با این بونوس می‌توانید تا ۶۰ درصد واریز اولیه خود را افزایش دهید. تفاوت و مزیت آن نسبت به بونوس قبلی این است که این بونوس قابل ضرر است. یعنی اگر برای مثال ۱۰۰۰ دلار واریز کنید، موجودی شما ۱۶۰۰ دلار خواهد بود و بعد از رسیدن اکوئیتی به ۶۰۰ معاملات ما بسته نخواهد شد. در این بونوس بروکر در سودی که شما می‌کنید شریک خواهد بود. به عنوان مثال اگر شما ۱۰۰۰ دلار واریز کنید و ۵۰ درصد (۵۰۰ دلار) بونوس دریافت کنید در مجموع ۱۵۰۰ دلار موجودی خواهید داشت که دو سوم آن اصل پولتان و یک سوم آن بونوس بروکر است. حال برای مثال اگر ۳۰۰ دلار سود کنید و موجودی خود را به ۱۸۰۰ دلار برسانید، دو سوم آن سود (۲۰۰ دلار) از آن شماست و ۱۰۰ دلار به بروکر خواهد رسید. قوانین و جزئیات کامل این بونوس روبوفارکس را بهتر بدانید

جمع بندی و ارزیابی نهایی روبوفارکس - 2021 میلادی

بروکر روبوفارکس یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین بروکرهایی است که با ایران کار می‌کند. روبوفارکس به اندازه کافی امن است و شما می‌توانید به راحتی از طریق لینک زیر حساب معاملاتی خود را در روبوفارکس افتتاح نمایید و معاملات خود را آغاز کنید. ما به طور کاملا رایگان و اصولی فارکس را از صفر آموزش می‌دهیم. پیشنهاد میکنیم در ابتدای کار از ۳۰ دلار بونوس خوش‌آمدگویی روبوفارکس بهره ببرید و همزمان آموزش‌های ما را نیز دنبال نمایید. وقتی به اندازه کافی تجربه کسب کردید سرمایه خود را وارد بازار کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.