خرید پرفکت مانی ارزان و بدون احراز هویت

آیا امکان خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت وجود دارد؟
پرفکت مانی یک روش پرداخت آنلاین بوده که کاربرد اصلی آن، مخفی نگهداشتن هویت صاحب حساب است. اگر در وبسایت پرفکت مانی حساب باز کنید، متوجه می‌شوید که نیازی به احراز هویت وجود ندارد. اما در صورتیکه حساب خود را تایید (وریفای) نمایید، که به معنای انجام احراز هویت است، کارمزدهای معاملاتی شما به شدت کاهش خواهد یافت.
اما حتی اگر حساب را باز کنید، باز هم برای انتقال پول به حساب پرفکت مانی دچار مشکل خواهید بود. چرا که نه به بانک و صرافی دسترسی دارید (یعنی انجام نمیدهند) و نه ویزا کارت و پی پل دارید که بتوانید با استفاده از آن، پول را به حساب پرفکت مانی خود منتقل نمایید. بنابراین، باید به سراغ صرافی های دیجیتال ایرانی رفته تا حساب پرفکت مانی شما را شارژ نمایند. بنابر بخشنامه بانک مرکزی، تمامی صرافی های دیجیتال معتبر باید کاربران خود را احراز هویت نمایند. بنابراین، برای خرید پرفکت مانی نیاز هست که ابتدا در یک صرافی معتبر عضو شوید، سپس پرفکت مانی را خریداری کرده و به حساب خود منتقل نمایید.
ارزانترین پرفکت مانی در ایران
قیمت پرفکت مانی بر مبنای دلار مشخص شده و صرافی تنها مقدار ناچیزی کارمزد دریافت میکند. برای خرید ارزان پرفکت مانی، باید به سراغ یک صرافی دیجیتال معتبر بروید که کمترین میزان کارمزد را دریافت کند. اما قیمت، تنها پارامتر مهم در انتخاب صرافی دیجیتال نبوده و باید به چند نکته دیگر نیز دقت نمایید. اول از همه، سرعت انجام درخواست ها است. در بسیاری از موارد، فرد نیاز دارد که به سرعت پرفکت مانی خریداری کرده و آن را انتقال دهد. در صرافی دیجیتال، ممکن است این کار تا چند ساعت نیز طول بکشد.
پارامتر دوم، امکان نقد کردن پرفکت مانی است. در بسیاری از موارد، فرد به دنبال آن است که پول خود در خارج از ایران را به حساب بانکی خود در ایران منتقل نماید. به این کار، نقد کردن درآمد ارزی گفته میشود. بنابراین، به دنبال صرافی دیجیتالی باشید که هم امکان خرید پرفکت مانی و هم امکان نقد کردن درآمد ارزی را داشته باشد که نیازی به دو مرتبه انجام دادن کارها نباشد.
بر اساس تحقیقات انجام شده و تجربه کاربرانی که از پرفکت مانی استفاده می‌کنند. بهترین صرافی برای خرید پرفکت مانی، صرافی دیجیتال معتبر کارتی شو است. خرید پرفکت مانی در کارتی شو به صورت آنی انجام شده و همچنین بهترین قیمت برای خرید یا نقد کردن درآمد ارزی در نظر گرفته شده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.