از بونوس بروکر ifc جا نمانید

فعالیت در حوزه سئو

از بونوس بروکر ifc جا نمانید

بروکر ifc

بروکر IFC

 کارگزاری IFC Markets که در سال 1385 تاسیس شده، در هشتاد کشور دنیا فعالیت کرده و مشتریان متعددی را از خود راضی نگهداشته است. به نقل از سایت تراست پایلوت، امتیاز این کارگزاری بسیار بالا بوده و اکثر مشتریان یا همان تریدرها در آی اف سی مارکتز، از خدمات ارائه شده، رضایت کاملی دارند. در سطح ایران که کمتر بروکر بین‌المللی‌ای فعال است، حضور بروکر ifc باعث شده تا تریدرهای ایرانی نیز بتوانند از خدمات یک کارگزاری معتبر در سطح جهانی، لذت ببرند.
متاسفانه بسیاری از تریدرهای تازه وارد، فارکس را بروکرهایی همانند آلپاری، فیبوگروپ و روبوفارکس تجربه کرده و به سرعت از دنیای فارکس خداحافظی می‌کنند. خدمات بسیار بد این کارگزاری‌ها، کیفیت پایین تیم پشتیبانی، حساب‌های معاملاتی ضعیف و ... باعث می‌شود تا تجربه‌ی تریدرها ناخوش‌آیند بوده و در نهایت نتوانند درآمد مناسبی از بازار بزرگ فارکس بدست آورند.
اگر فعالیت در فارکس را با کارگزاری IFC شروع کنید، مطمئن باشید که هیچگاه از بازار فارکس دلزده نخواهید شد. این کارگزاری با نزدیک به دو دهه قدمت، همواره در تلاش است تا به روزترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهد. پلتفرم معاملاتی نت ترید ایکس که به صورت اختصاصی برای مشتریان این کارگزاری ایجاد شده، مزایایی را به تریدرها می‌دهد که در هیچ بروکری وجود ندارد. برای مثال، حداقل لات معاملاتی در این حساب معادل 0.01 لات بوده که یک دهم سایر حساب‌ها است.
همچنین تریدرها می‌توانند نمادهای معاملاتی اختصاصی خود را ایجاد نمایند. برای مثال، اگر بتوانید کورولیشن میان بیتکوین و شاخص بورس نیویورک را بدست آورید، به سادگی نماد جدیدی خواهید ساخت که برروی آن معامله انجام دهید. یکی از مزایای این کارگزاری، ارسال روزانه تحلیل بازارهای مختلف و دلایل شکل گیری روندها است. اگر به دنبال یک کارگزاری معتبر جهانی هستید که تقویم اقتصادی، اخبار، سیگنال و ... را برای شما به صورت رایگان ارسال نموده و همچنین بونوس خوش‌آمدگویی را به سادگی به شما بدهد، می‌توانید برروی خدمات بروکر ifc حساب کنید!
این کارگزاری برای تمامی مشتریان جدید خود، بونوس 30 دلاری را عرضه کرده است تا میزان موجودی حساب شما در لحظه‌‎ی شروع به معاملات فارکس، مناسب فعالیت حرفه ای در این بازار باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.