قرعه کشی بی نظیر بروکر ifc یک دستگاه تسلا

بروکر معتبر و قدیمی بازار فارکس این بار تصمیم به برگذاری یک مسابقه ی کاملا متفاوت و اهدای جایزه ای ارزشمند گرفته است. تریدرهایی که در این بازار فعالیت میکنند، میتوانند علاوه بر کسب درآمد از معاملات فارکس، به سادگی مشمول طرح قرعه کشی یک دستگاه خودروی تسلا شده و شانس خود را تست نمایند. تنها پیش شرط حضور در این قرعه کشی، دیپازیت بالای 250 دلار بوده که عملا هیچ خللی در کار تریدر ایجاد نخواهد کرد. تریدر میتواند تنها با دیپازیت بالای 250 دلار، مشمول این طرح شده و معاملات و ترید روزانه خود را نیز دنبال نماید.
به صورت کلی، بروکر آی اف سی مارکتز، یکی از نوآورترین بروکرهای فارکس بوده که همواره با شناسایی مشکلات راه تریدر، ایده ی جدیدی برای افزایش سود آنها ارائه کرده است. محتوای آموزشی این کارگزاری بی نظیر بوده و همچنین تنها کارگزاری است که با کاهش چشمگیر حداقل لات قابل معامله از 0.01 به 0.001، نیاز به اهرم بالا را به کلی برطرف کرده تا تریدر با ریسک کمتر، معاملات خود در فارکس را دنبال نماید. بدین ترتیب، آی اف سی مارکتز تمامی موانع برای کسب درآمد از فارکس را عملا برطرف کرده است.
بسیاری از افرادی که تا پیش از این در بازار فارکس ناموفق بوده و یا درآمد مناسبی را از ترید کردن کسب نکرده بودند، به سادگی با تغییر بروکر خود به این کارگزاری، توانستند همان استراتژی قبلی را دنبال کرده و درآمد بیشتری کسب نمایند. یکی از عوامل موفقیت این بروکر، داشتن تیم پشتیبانی فارسی زبان قدرتمند بوده که همواره در حال ارتباط سازنده با مشتریان بروکر است. بدین ترتیب، تمامی دغدغه ها و مشکلات تریدر به گوش مجموعه رسیده و راه حل مناسبی برای ایشان ارائه خواهد شد.
برای اطلاع از روش ثبت نام در بروکر ifc و همچنین روش شرکت در قرعه کشی جوایز گران بها از جمله یک دستگاه خودروی تسلا، برروی لینک قبلی کلیک نمایید.
منبع: https://behtarinhast.ir/investing/ifc/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.