اکسپرت یا ربات معامله گر فارکس چیست و چه کاربردی دارد؟

سفارش اکسپرت
ترید و معامله کردن در بازار فارکس بدون وقت گذاشتن، غیر ممکن است. اما بازاری که 24 ساعت روز باز بوده و بین المللی است را چطور باید به صورت مستمر بررسی و تحلیل کرد؟! در دو صورت می توان همواره سوار بازار بود و از روندها در دارایی های مختلف، جا نماند. اول اینکه یک تیم حرفه ای در کنار یکدیگر باشند و به صورت شیفتی، تمامی دارایی ها را زیر نظر گرفته و در زمان مناسب وارد معامله شوند. دوم اینکه یک استراتژی فردی قدرتمند را طراحی کرد و با تکیه بر آن، ربات فارکس یا همان اکسپرت را برنامه ریزی کرد.

وظیفه اکسپرت فارکس چیست؟

اکسپرت فارکس بر مبنای استراتژی تریدرها، لحظه به لحظه تمامی دارایی ها را آنالیز کرده و منتظر میشود تا در بهترین فرصت وارد معامله شده (نقطه ورود بهینه) و یا در بهترین نقطه از معامله خارج شود (نقطه خروج بهینه). این نقاط ورود و خروج با توجه به استراتژی تریدر مشخص شده و ربات معامله گر، تنها با آنالیز تغییرات نمودارها، این نقاط را پیدا خواهد کرد.
اکسپرت فارکسی که بر مبنای استراتژی دقیقی باشد، می تواند وظایف یک تیم پنج نفره را به صورت همزمان انجام دهد. شما میتوانید در تمام طول روز به سادگی مشغول زندگی شخصی خود باشید و اجازه دهید تا این ربات معامله گر، تحلیل های شما را اجرا کرده و لحظه به لحظه منتظر فرصت های سودمند باشد.
ربات فارکس دو مدل دارد. در مدل اول که کاملا اتوماتیک است، به جای شما میتواند وارد معامله شده و معاملات را هم ببندد. در مدل نیمه اتوماتیک، اکسپرت فارکس تنها به بررسی شرایط موجود و انجام تحلیل های مورد نیاز پرداخته و در صورتی که بازار مناسب ورود باشد، شما را مطلع میکند تا در همان لحظه، دستورات لازم خود را اجرا کنید. بنابراین، شما دو روش برای استفاده از ربات معامله گر در پیش دارید. برای سفارش اکسپرت های تخصصی خودکار و نیمه خودکار میتوانید برروی این لینک کلیک کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.